- Jak rozliczasz się z klientami?
- Otrzymujesz od nas kompletny panel administracyjny. To Ty decydujesz kto jest aktywnym klientem. Klient ściąga aplikację ze sklepu AppStore lub Google play na swój telefon, natomiast Ty ją aktywujesz. Bez twojej aktywacji klient nie jest w stanie z niej korzystać.
- Jak wygląda trening personalny w aplikacji Fitnessteam?
- Wysyłasz do klienta ankietę, w której on zaznacza swoje cele treningowe i określa stan swojego zdrowia. W panelu administracyjnym przygotowujesz dla niego trening w oparciu o urządzenia i akcesoria treningowe, do których ma dostęp. Korzystasz przy tym z biblioteki ćwiczeń wgranej do aplikacji.
To ty decydujesz ktore ćwiczenia ma wykonać, w jakim czasie, ile ma wykonać serii i powtorzeń. Po zakończeniu ćwiczenia klient przechodzi do następnego. Natomiast po zakończeniu całego treningu generowany jest automatyczny raport, który pojawia się u Ciebie w panelu klienta.
- Ile klienta kosztuje taki dostęp do aplikacji?
- To ty o tym decydujesz. Sam ustalasz cenniki np w zależności od tego ile modyfikacji, czy zmian treningu klient móże oczekiwać w ciągu miesiąca.
- Co mi trenerowi daje taka aplikacja?
- Przede wszystkim dostajesz dostęp do klientów spoza własnego miejsca zamieszkania. Poza tym otrzymujesz pełną bazę danych klientów wraz z ich cała historią treningów. Każdy klient jest dla Ciebie chodzącą reklamą ponieważ klienci oceniają Twoje treningi między sobą. Jeśli spodoba im się jakiś trening przygotowany przez ciebie dla kogoś innego może bardzo szybko im go przypisać. Aplikacja Fitnessteam pozwala Ci nie wykupować opłaty za pozwolenie pracy w klubie ponieważ trenujesz klienta nie uczęszczająć do żadnego klubu. Jeśli będzie taka poytrzeba możesz się z nim fizycznie spotkać poza klubem.
- Czy klient sam może taką aplikację sobie ściągnąć?
- Może, ale i tak nie będzie miał do niej dostępu. Tylko trener posiadający panel administracyjny może mu taki dostęp zapewnić. Może też go wstrzymać lub zablokować jak np klient będzie chciał zawiesić lub zrezygnować z treningu.
- Jak klient komunikuje się z trenerem?
- Trener posiada panel administracyjny. W tym panelu widzi tylko tych, którym nadano dostęp do aplikacji. Trener przygotowuje dla niego indywidualny plan treningowy i jeśli jest taka potrzeba komunikuje się z klientem za pomocą komunikatora lub personalnie.
- Czy taki dostęp muszę dać wszystkim swoim klientom?
- To też zależy tylko od Ciebie. Sam decydujesz komu i na ile czasu taki dostęp dać. Możesz faworyzować tylko najlepszych klientów, ale możesz również sprzedawać dostęp do aplikacji wszystkim. W ten czy inny sposób zapewniasz sobie dodatkowe dochody także wtedy gdy klient wyjeżdza np na wakacje i trenuje poza swoim miejsce zamieszkania.